Trwa ładowanie proszę czekać ...

Zasady gry w książce

22 listopada 2016

 

Książka ta zawiera zbiór wszystkich zasad, opisy jednostek i praktyczne wskazówki dotyczące tego jak poruszać się w Strefie Wojny ze świata Kronik Mutantów. Warzone Ressurection to gra bitewna o dynamicznie przebiegającej rozgrywce, której akcja rozgrywa się w uniwersum Kronik Mutantów. Nastał 27 wiek w Układzie słonecznym toczy się wojna między ludzkością a siłami Mrocznej Harmonii, jednak ludzie są podzieleni i walczą również między sobą. W grze występuje pięć megakorporacji oraz Bractwo pod przywództwem kardynała Dominika. Gra przeznaczona jest dla dwóch lub więcej graczy.

Dostępne jest ponad dwieście figurek, z których możemy stworzyć niesamowite armie i ścierać się w bojach z przyjaciółmi. Do przeprowadzenia rozgrywki oprócz figurek potrzebujemy również kart zestawu kości, kart oraz znaczników. Rozgrywka opiera się w większości na rzutach kośćmi dwudziestościennymi, dzięki temu do rozgrywki wprowadzony zostaje efekt losowości, który uatrakcyjnia rozgrywkę. Istnieje też możliwość uzyskania podczas rzutu absolutnego sukcesu, gdy wypadnie 1 oraz pewnej porażki, gdy na kości wypadnie wynik 20. Większość przeprowadzanych akcji wiąże się z testem cech, podczas którego określamy za pomocą rzutu kostka czy akcja kończy się powodzeniem czy porażką.

Na poszczególne cechy mogą oddziaływać modyfikatory, które ułatwią lub utrudnią nam zadanie. W dowolnym momencie prowadzenia rozgrywki każdy z graczy może zmierzyć dowolną odległość. Każdy z modeli posiada zestaw statystyk, które opisują jego zdolności bojowe, a także indywidualne zdolności specjalne. W skład statystyk jednostek wchodzi ruch, walka wręcz, broń strzelecka, siła, wytrzymałość, siła woli, dowodzenie, rany, pancerz. Dodatkowo każda z kart broni ma również swoje statystyki i są to: zasięg, siła, liczba ataków, przebicie pancerza pojazdu oraz typ. Każdy z modeli na polu bitwy jest również opisany przez kilka innych parametrów, zasadnicze znaczenie ma tutaj wielkość podstawki gdyż to od niej zależy wartość modyfikatorów osłony atakowanej postaci. Każda z figurek ma też określone pole widzenia na podstawie, którego określa się czy można zaatakować wrogą jednostkę. Każda z figurek w Warzone jest niezależna, oznacza to, że członkowie oddziałów nie muszą wykonywać takich samych działań podczas przeprowadzania akcji.